Kundeservice

Vi svarer gerne på alle spørgsmål som kan opstå.
Har du spørgsmål til en allerede lagt ordre, bedes du have dit ordrenummer klar.  
Ris og ros modtages også gerne.
Telefonisk support ydes i vores åbningstider, og ellers er du velkommen til at kontakte os på mail.
Du kan her finde svar på vores oftest stillede spørgsmål. Vores handlingsbetingelser findes her.  

Mail: Dreams@dreams-online.dk 
Åbningstider:
Mandag-Torsdag: 10-18
Fredag: 10-19
Lørdag: 10-16

 FAQ
 

Mål

MålMålMålMål

I beskrivelsen på varen kan du finde vores vurdering af størrelsen. Ønsker du specifikke mål på en vare så kontakt os endelig telefonisk. 
 
 

Jeg bor i Norge og vil gerne have tilsendt momsfrit.
Hvad gør jeg?
Levering til Norge eller Grønland

For toldfri forsendelse skal du først vælge Grønland eller Norge som land i bestilling / chekout. Dernest vil det samlede beløb automatisk blive fratrukket dansk moms på 25 %.
 

Hvorfor står der 0 varer i indkøbskurven, når jeg forsøger at lægge en vare i kurven?

Der kan være flere grunde til det. 
Det kan skyldes at Explore benyttes med for høj sikkerhed. 
Gå ind i funktioner > internetindstillinger og klik på fanen "sikkerhed". Sæt sikkerheden til mellemhøj og tryk anvend / ok - Genstart Explorer! Hvis det ikke virker så kan det skyldes at du bruger en gammel browser, der ikke er opdateret. F.eks en Explorer 6.0. Opdater eller installer Firefox.
Sidst kan det skyldes at varen er udsolgt og derfor ikke kan lægges i kurven. Det er desværre en fejl, at varen stadig vises på webshoppen, hvis dette er tilfældet.  

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Så er der højst sansyndligt sket en tastefejl ved email-adressen. Hvilket medfører at du ikke modtager vores mails. 
Ønsker du en ny tilsendt på mail, kontakt os da endelig så kan vi sende en. Ellers vil faktura og returseddel findes i pakken.
Har du oprettet dig som kunde / konto så kan du selv ændre din email-adresse, password og meget mere.
 

Hvordan kan jeg følge min pakke? Forsendelsen kan spores vha. track og tracenummeret som enten modtages på e-mail eller SMS. Pakken kan også spores på Post Nords hjemmeside ved indtastning af forsendelsesnummeret.   
 
Hvornår får jeg pengene retur? Når vi modtager din retur kan der gå op til 7 hverdage før pengene kan ses på din konto. Det skyldes, at din retur skal behandles. Skulle du mod forventning ikke opleve det, så kontakt os straks, så vi kan tjekke op på, om vi har modtaget pakken.